Vous êtes dans : Accueil > Ober > Brudañ ar glad sevenadurel > Kefridi degemer hag hanterouriezh ar gladoù

Kefridi degemer hag hanterouriezh ar gladoù

HA GOUZOUT A RIT-HU ?

La Charte 2009-2021 du Parc naturel régional d’Armorique met en place une mission de médiation des patrimoines entre nature et culture à partir des équipements directement gérés par le Parc : le domaine de Menez Meur, l'Ecomusée du Niou et le musée des Phares et Balises.

Evit skoulmañ darempredoù gant an dud deuet da welet un diskouezadeg pe kemer perzh 'barzh un abadenn bennak e rank ar skipail labourat en a-raok evit kinnig abadennoù liesseurt a gloto gant ar weladennerien.
Graet "hanterouriezh sevenadurel" deus al labour-se en deus da bal aesaat an darempredoù etre an danvez diouzh ur glad naturel pe sevenadurel hag an dud.
Gant ar Park e vez renet ur preder gant ur sell ledan e-keñver an hanterouriezh war ar glad naturel ha sevenadurel evit gwellaat an doareoù d'ober.
Ar park a zo e bal kevredañ ur rouedad animatourien diavaez ar Park ha tud ha tud a skiant-prenet evit kemer perzh er roll abadennoù buheziñ.
Ar c'hefridi-mañ troet dreistholl war-du ar re yaouank a c'hellfe lakaat anezho da zizoleiñ, anavezout ha kompren o endro dre oberoù fetis savet gant ur pedagogiezh a galite.